Relentlessy opět mění design. Budou ještě hezčí
Relentless vyráběný Coca Colou, v Evropě prodávaný pouze ve Velké Británii, Irsku a Německu, se od svého vzniku v roce 2006 neustále posouvá. V podstatě rok co rok přichází s novou příchutí, tou šestou se letos stal Relentless Kiwi & Apple, jenž podruhé v historii nabídl odlišný design. Na prvním Relentlessu byl název přes celou plechovku 2×, ART edice přišla s nádherným R a nový design odsunul název na druhou kolej.
Kompletní předělaná šestice určená pro Velkou Británii nabídne proměnu, při které je tím hlavním již zmiňované nádherně vykreslené R. Naopak samotný název Relentless se z celé plechovky stahuje pouze do její spodní části, dostává tak výrazně méně místa a konečně při jeho čtení nebudeme muset kroutit krky. Výrobce tedy sází na to, že kdo jej zná, ten si poběží si pro své „R“, ostatní naopak přiláká ať už se název skrývá kdekoli.
Přehozením loga to však rozhodně nekončí. Proměnou prošlo i samotné už tak nádherné pozadí, které je nyní ještě propracovanější, díky čemuž vypadá plechovka ještě lépe. Relentlessy bohužel již definitivně přichází o své názvy jako Immortus, Libertus apod. Zůstává jen název Origin u klasické příchuti. Do Německa se tyto verze zatím nepodívají, tam teprve míří ART edice. A v ČR si můžeme o Relentlessech nechat jen zdát.